Waarom Scouting-badges.nl

Scouting-badges.nl is een samenwerkingsverband van Gottschalk Amsterdam BV en de Scouthop. Beide hebben een krachten gebundeld om zo een betrouwbare partner te zijn voor alle scoutingbadges. Op tijd en gegarandeerde leveringen.

Goed om te weten

Onze prijzen en levertijden zijn uiterst competitieve. Scouting-badges.nl levert de beste kwaliteit tegen de beste prijs en levertijd. Met bijna 100 jaar ervaring is dit de site om uw naambadges te bestellen.

Waarom niet meteen afrekenen

Scouting-badges.nl heeft er voor gekozen dat u niet meteen hoeft en kan afrekenen met Ideal of Creditcard. De reden is dat vaak blijkt dat teksten te klein worden en bepaalde details wellicht wegvallen. Om die reden wordt er voor gekozen om altijd eerst uw ontwerp geheel aan te passen naar de technische specificaties van geborduurde insignes. Dit is altijd kosteloos en prettig voor u als klant. Zo bent u altijd voorbereid op het eindresultaat.

Voorbeelden nodig

Bent u benieuwd naar de badges die wij eerder hebben gemaakt. Kijk dan op onze volgende pagina: Of vraag via ons contactformulier meer informatie en of samples aan.

Klik hier om naar het contactformulier te gaan.

Levertijd

Onze levertijden zijn standaard 4 weken na akkoord van onze drukproef. Hebt u meer haast met uw embleem, neem dan contact met ons op. Gekeken wordt of wij u eerder kunnen helpen

@2024 Scouting-badges.nl - Scouting-badges en speldjes bestellen | Partners | Privacy | Contact